S velkým problémem nám pomohl náš kamarád Ruda OK6RW, který zajistil velký bagr a sám odřídil 8 kolový náklaďák. Díky šikovnému bagristovi byla díra na patku za cca 2 hodiny vykopána. Ruda mezi tím odvezl 4 plná auta výkopku, které jsme následně rozprostřeli na pozemku jako ochranu radiálů od vertikálu 160m. No a teď postupně upravujeme základovou spáru štěrkem, stavíme podkladové patky pro vlastní patku, no prostě připravujeme to vše na betonáž.
pondělí 15. června 2020
Příprava patky na další stožár
Čas letí jak zběsilý a už to je 2 roky co jsme přivezli tento stožár na QTH. Pomalu nastal čas ho postavit, protože naše 2. el zkrácená 40M YAGI není příloš výkonná a konkurence nám na tomto pásmu utíká. Patka se postupně vyrábí už od loňska přímo na QTH. ZBývalo dokončit pár výztuh.
S velkým problémem nám pomohl náš kamarád Ruda OK6RW, který zajistil velký bagr a sám odřídil 8 kolový náklaďák. Díky šikovnému bagristovi byla díra na patku za cca 2 hodiny vykopána. Ruda mezi tím odvezl 4 plná auta výkopku, které jsme následně rozprostřeli na pozemku jako ochranu radiálů od vertikálu 160m. No a teď postupně upravujeme základovou spáru štěrkem, stavíme podkladové patky pro vlastní patku, no prostě připravujeme to vše na betonáž.
S velkým problémem nám pomohl náš kamarád Ruda OK6RW, který zajistil velký bagr a sám odřídil 8 kolový náklaďák. Díky šikovnému bagristovi byla díra na patku za cca 2 hodiny vykopána. Ruda mezi tím odvezl 4 plná auta výkopku, které jsme následně rozprostřeli na pozemku jako ochranu radiálů od vertikálu 160m. No a teď postupně upravujeme základovou spáru štěrkem, stavíme podkladové patky pro vlastní patku, no prostě připravujeme to vše na betonáž.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat